mandag 25. mai 2009

Cabin weekend

THE CABIN! :D - Hytta - Kom nettopp hjem fra hytta vi leide for helga, siden fredag til idag, mandag, var sykt morsomt der.

Hytta var i et stort område, "Deer Lake Cabins" het plassen og området var rett og slett gigantisk!

Det var 2 innsjøer, og hytta vi hadde var ved den største. Jeg planla og dra ut i båt osv, men interessen for det ble borte så snart jeg oppdaget de små kjøretøyene man kunne leie for å kjøre i terrenget osv. Siden vi var på privat område, trengte man selvsagt ikke noe lisens eller noe slikt for å bruke de. Så uttallige timer gikk bort til de, og de var ikke sakte heller ;)

Mistet tellinga på hvor mange dyr som var rundt omkring. Spesielt alle hjortene, de var overalt. Var også mange harer og kaniner, og selvsagt ekorn som det er alt for mange av her. Jeg var også så heldig å få se min første Armadillo (beltedyr). SKILDPADDER! var skildpadder overalt i vannet og vi fant en midt i veien da jeg kjørte rundt i den tingen. Den gjemte seg opp i skjellet sitt med gang :)

Kveldene gikk med til å spille poker, mens morgenene og ettermidagene gikk til andre tinger som å kjøre rundt i den greia eller fiske, (bittesmå fisker som vi fanget 30 fler enn vi trengte, ja hadde 30 fisker til overs).

Fikk også se en slange, men den var i munnen på en hauk som fløyg ut av skogen over oss :]

Ingen kommentarer: