søndag 31. mai 2009

Få dager igjen :0

I dag var slitsom, varm og bra. Var opp til nesten 100 Fahrenheit, dro ut tidlig til six flags for et par timer før vi dro på the Texas Rangers baseball game mot Oakland med Jose og Omar. Selvsagt tapte vi 5-4 men var sykt bra kamp.. Er fortsatt på første plass over Oakland som er 2. ;) Var også å så the rangers spille mot the New York Yankees sist Onsdag med Kaela og hennes familie. tapte 9-2 den kampen så jeg fikk se de tape 2 ganger.. Så nå har jeg sett 3 Rangers kamper, hvor den første var den eneste de vant som jeg var på, 3-0 i August.

BARCELONA FC! <3 Fikk også med meg Champions League finalen som vi ENDELIG VANT IGJEN :D 2-0 mot Man U. Tror kampen starta ca 13.30 så måtte dra da vi hadde lunch, så jeg, omar, jose, raul og felipe dro hjem til jose for dagen (som ikke gjorde noe for jeg har 3 dager jeg kan være borte fra uten noen spørsmål og selvsagt er alle de man u fans og jeg var den eneste Barca fan'n ;)

Nå er det bare 9 dager til jeg drar, 10 til jeg kommer hjem, drar 9. juni, hjemme 10. ;] næææærme sæ

Ingen kommentarer: