søndag 7. juni 2009

Last day comin' up ya'

1 FULL DAG IGJEN! så tirsdag morgen, på vei hjem igjen

Kan ikke si at jeg ikke har brukt mest mulig av den siste tia. Alt for mye som har foregått

I dag var rå.. Hadde senior picnic, spilte 5on5 basketball med folk som faktisk kan spille i motsetning der hjemme (kan ikke spille jeg heller egentlig) men er lettere når alle 9 andre kan :] Etter 3 basketball kamper, litt "henging" før vi dro til vannparken og spilte volleyball og svømte etc. :] Etter vi hadde gjort det og kom tilbake og til grillinga og grilla mer, kom Elizabeth, spurte når jeg drar, "tirsdag." så i morgen ble det planlagt enda et going away party hos Jessica.

har også sovet 9 timer de siste ca 56 timene, pga og være ute osv :0 STØRSTE POSANE UNDER ØYNENE DU KAN TENKE DEG!!


Så dette blir vel siste blogg innlegg jeg skriver fra amerika så avslutter med og si at dette har vært den smarteste avgjørelsen jeg har noen gang gjort å gjøre, har ikke hatt så mye moro osv noen gang. Kan ikke gjøre noe annet enn å anbefale dette til andre som tenker på det.

LOOOOOOOOVE TEXAS!!!!!!!!! herregud så bra det er :]]]] !
Skal definitivt komme tilbake for et eller annet, vet ikke hva det kan være enda men det skal hende

Ser dere der hjemme i Norge om noen dager, kan ikke vente selv om jeg ikke vil dra fra denne fantastiske plassen;)

peace out

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei, hadde du noen erfaring med å spille amerikansk football før du ble kicker?

Christoffer Pedersen sa...

naa